Bruin de nieuwe groen?

Jammer dat ik jullie gezichten nu niet kan zien bij het bekijken van mijn bruine (groene) smoothie. Dit is een frisse smoothie, lekker voor de zomer dagen of voor nu gewoon omdat het zonnetje schijnt. Wel is het aan te raden om deze smoothie echt goed koud te drinken, anders is hij net zo vies als dat hij eruit ziet. Want ja dit keer wil ik wel  toegeven dat deze smoothie er zo niet aantrekkelijk uitziet. Ik moest ook even 2 keer nadenken of ik hier wel een slok van ging nemen.

IMG_0544

Voor dit bruine goedje heb je het volgende nodig:

100 gr andijvie
1 Banaan
80 gr Mango
100 gr blauwe bes & framboos

Ik ben begonnen met de andijvie in de blender te stoppen, waarbij ik 2 volle glazen water erbij heb geschonken. Dit is het glas waar ik ook mijn smoothies in doe. Ik gebruik zelf altijd bronwater, maar je kunt natuurlijk ook water uit de kraan halen, zorg wel dat dit goed koud is. Na het blenden heb ik het fruit erin gedaan. Blend alles net zolang door totdat alles fijn is geworden. Het fruit is op de banaan na bevroren, meestal haal ik dieprvries fruit bij de AH vandaan of ik vries fruit zelf in. Banaan kan je zelf invriezen, dit vind ik persoonlijk niet lekker. Je zult zien dat je een hele kan vol met smoothie hebt gemaakt, ik stop de rest wat over is altijd in een glazen kan en zet het in de koelkast. Zo kan ik er de hele dag nog van drinken.

Geef een reactie

