Echinacea Extra Forte voor meer weerstand

He gads, vanochtend wakker geworden met.. Jawel.. Een zere keel, hmpfff. Erg vervelend, helemaal omdat ik me wel fit voel, maar daardoor ook meteen een beetje down en dat ook nog eens op Valentijnsdag. Gelukkig kunnen we ook voor deze dagen een smoothie maken die ervoor zorgt dat de keelpijn dragelijker word en snel verdwijnt. Het word tijd voor een vitaminen-bommetje, met ananas, framboos en Echanicea Extra Forte dit heb ik op aanrader van mijn Fokker in huis gehaald (bedankt Lizzy).

IMG_0640Heb je op dit moment ook last van een zere keel? Dan is dit ook voor jou een perfecte smoothie!
Er gaan maar slechts 2 ingrediënten is deze smoothie: Ananas en Frambozen , of 3 ingrediënten als je Echinacea Extra Forte van het merk Bloem in huis hebt/haalt.

Ik heb gekozen voor de ananas, ananas levert vele mineralen en vitamines en dat is nou net wat je nodig hebt als je last hebt van een zere keel. Vitamines! Ik heb het hier dan alleen over verse ananas, ananas in blik is voor mij echt verboden. Blikananas is niet vers en zit vol met suiker en andere zoetmiddel wat de gezondheid niet bevordert. Mocht dit je niet heel veel uitmaken, pak dan gerust een blikje ananas ;)

Ik heb als tweede gekozen voor de framboos, frambozen zit namelijk vol met voedingsvezels, vitamine C en is een bron van folaat (vitamine B11).

En als derde de Echanicea Extra Forte, dit is echt zo vies om alleen maar met water op te drinken dus ik dacht laat ik het maar verwerken in mijn smoothie. Echanicea Extra Forte  verhoogt de weerstand van het organisme, heeft een verzachtende invloed op de luchtwegen, versnelt herstel na ziekte en is mega mega mega vies. Het was zo vies dat ik het gewoon nog een keer erbij vermeld. Gelukkig proef je er in mijn smoothie helemaal niets van. Yeah! Ik heb al 1 smoothie op en heb echt een stuk minder last van mijn keel.


Keelpijn verdwijn Smoothie
IMG_0641 150 ml water
1 verse ananas
200 gr Frambozen
Druppels Echanicea Extra Forte, hoeveelheid staat in het boekje

Controleer eerst of je ananas wel rijp is. Een ananas is rijp wanneer je eenvoudig het bovenste blad van zijn kroon kunt trekken. Snij vervolgens de ananas in kleine stukje, dit is makkelijker voor je blender. Blend eerst de ananas samen met het water, doe de frambozen en de Echanicea Extra Forte erbij en blend nogmaals. Je krijgt hiervan een mooie rode smoothie, is het toch nog een beetje Valentijn. Wat je overhoud stop je in een glazen kan en zet je in de koelkast. Ik hoop dat deze smoothie bij jullie net zo goed aanslaat als bij mij.

Fijne witte Valentijn allemaal <3

2 thoughts on “Echinacea Extra Forte voor meer weerstand

Geef een reactie

