Avond Snack

Eens kijken…. ben nu voor het eerst een blogje aan het typen met de iPad. Ik vind het nu al waardeloos dus ik hou het kort. Ik noem mijn smoothie vandaag Avond Snack, heb hem tenslotte net gemaakt :) In de avond krijgen wij altijd zo’n zin in iets lekkers, dus het werd tijd voor een smoothie… uiteraard… Deze smoothie was om te smullen, wel erg machtig zelfs mijn vriend vond dat.

Avond Snack 2 grote glazen
1 avocado
1 sinaasappel
1 baan
150 gr bramen (bevroren)
200 ml kokosmelk
150 ml water

De avocado, sinaasappel, 150 ml water en 100 ml kokosmelk blend je samen tot 1 geheel, schenk hiervan alvast een beetje in de glazen. Pak een 3de glas erbij en schenk hier alles in wat je overhoud. Spoel je blenderkan om & droog af.

Vervolgens blend je de 100 ml kokosmelk, 1 banaan en 150 gr bramen samen. Schenk dit over de avocado/sinaasappel. Pak de 3de glas er weer bij en schenk dit over de banaan/bramen en ga zo maar door.

Enjoy!

20130221-194015.jpg

Geef een reactie

