Smoothie toetje

Mwah, sja… Ik weet het niet hoor. Dit is een lekkere smoothie, maar dan echt zonder de hennepzaad. Ik kan maar niet wennen aan de nasmaak van hennepzaad, dan mag het nog zo gezond zijn, voor nu ben ik er even klaar mee :)

Ik heb deze smoothie erg dik gelaten, ik wou er van genieten na het avond eten als toetje. Maar helaas….

Smoothie Toetje  (3 normale glazen)IMG_0874
1 avocado
1 appel

1 el hennepzaad
200 ml water
100 ml kokosmelk
1 sinaasappel

Snijd de appel in stukjes, schil de avocado en snijd deze ook in stukjes.

Voeg alles in de blender samen met de sinaasappel, hennepzaad, water en de kokosmelk.

Blend alles goed door op de laatste stand, het krijgt de dikte van kwark. Zoals je op de foto ziet heb ik de sinaasappel er later nog bijgevoegd, dit hoeft niet je kunt gewoon alles in 1 keer bij elkaar voegen.

  • 1 tl hennepzaad kan je weglaten.
  • Kokosmelk kan je vervangen voor yoghurt & water kan je vervangen voor een ander melk.

IMG_0873

Geef een reactie

