Overnight Oats

Ik ben echt een grote fan (lees: verslaafd) van het internet, ik kan uren met mijn ipad op de bank zitten om van alles over voeding op te zoeken. Zo kwam ik dus ook bij de Overnight Oats.. Ik wist niet dat het drapje wat ik wel eens maakte een naampje had. Ik vind het wel stoer klinken, klinkt sowieso nog altijd beter als havermout drapje of kikkerdril drapje haha. Sja een betere benaming kon ik gewoon niet verzinnen.

Overnight oats is in iedergeval een goed ontbijt. Een ontbijt wat je compleet naar wens kan maken.
Voor nu heb ik het simpel gehouden, simpel is makkelijk en lekker uiteraard kan het nog altijd lekkerder ;).

 

Overnight OatsIMG_1157
150 ml amandelmelk of melk naar keuze

3 koffieschepjes havermout
1 tl chia zaad
2 tl kokosrasp
1 tl appelstroop

Voeg alles samen in een kommetje en roer alles goed door elkaar. Dek je kommetje af met plastic folie en zet voor een nachtje in de koelkast. Ik maak mijn ontbijt dus in de avond :) erg makkelijk. De volgende ochtend ga je naar de koelkast, pak je kommetje en roer het geheel nogmaals stevig door.

Tadaaaaa, klaar! Lekker simpel en ideaal als je sochtends niet bepaald veel tijd hebt.

Geef een reactie

