Havermoutpap cacao banaan

Havermoutpap cacao banaan (1 pers.)

150 ml amandelmelk (melk naar keuze)
1 banaan
2 tl (rauwe) cacao
5 koffieschepjes havermout
1 tl (koudgeslingerde) honing

Havermoutpap kook ik altijd op gevoel. Als eerst laat ik zachtjes de amandelmelk warm worden in een pannetje, ik laat het niet koken. Vervolgens voeg ik aan de amandelmelk 5 koffieschepjes havermout, af en toe even roeren. Ondertussen prak ik de banaan met mijn vork en voeg dit bij mijn havermout samen met de 2 tl cacao en 1 tl honing. Laat het nog even zachtjes op het vuur staan en roer alles goed door elkaar. Eet smakelijk!

IMG_1213

Geef een reactie

