Smoothie mislukt! Mango pudding toetje ontdekt :)

Achteraf als ik goed nadenk had ik met deze hoeveelheden wat ik heb gebruikt nooit, maar dan ook nooit een smoothie kunnen maken. Maar agh! Wat zal het! Ik heb nu wel een mega lekkere Mango pudding toetje ontdekt :) Het lijkt echt op pudding, probeer het maar eens uit! Mijn vriend en ik zaten goed vol toen wij in de ochtend mijn mislukte smoothie naar binnen werkte :) Een vullend ontbijtje dus, of misschien een lekker tussendoortje.

Mango pudding toetje (2 a 3 pers)
200 ml kokosmelk
200 ml water
1 hele mango (geschild en in stukjes gesneden)
4 tl gebroken lijnzaad
2 kleine bananen (geschild en in stukjes gesneden)

Alles kan samen in de blender. Zorg er wel voor dat je de mango in kleine stukjes gesneden hebt. Sommige blenders kunnen anders nog wel eens moeite hebben om het te mixen. Enjoy! :)

IMG_1985

Geef een reactie

