Smoothie Passievrucht

Smoothie Passievrucht (2.pers)

1 passievrucht
60 gr (bevroren) mango
Halve banaan
100 gr (bevroren) aardbeien
150 ml kokosmelk
250 ml water
1 handje ijsblokjes

3 tl gebroken lijnzaad
1 tl koudgeslingerde honing

Alles kan samen tegelijk in de blender, mix het geheel 30 sec.
Enjoy! :)

20130817-134216.jpg

P.s. ik vond de smoothie errruuuug vies :) Ik ben er achter gekomen dat ik passievrucht echt viezer dan vies vind. Wie weet vinden jullie het receptje wel lekker, gezond is het in ieder geval wel. Ik heb mijn smoothie daarom ook keurig opgedronken :)

Geef een reactie

